torsdag 9 september 2010

Skitlimbo

Vad hände? Jag fattar ingenting. Hur kan man bestämma att man ska träffas och sen hör man inte av sig, svarar inte i telefon eller på SMS, är inte hemma...
Jag är tillbaks i ruta ett känns det som. Jag blir tokig. Orkar inte sånt här tjafs - eller snarare frånvaro av tjafs. Jag vill ha rak kommunikation. - "Hej, jag vill vara med dig och lära känna dig mer på alla sätt." eller -"Nej, jag vill inte det här. Det kan inte bli något mellan oss.".
Jag vill inte vara i nåt jäkla skitlimbo.
Jag vill veta.

1 kommentar:

JCMAS sa...

Du brukar säga till mig, när jag kräver och lider efter svar.. Att " det kan du inte veta, Ju" . På det bästa av sätt guidar du mig genom mina "intevetaångestar" .

Jag tycker det är skit att han beter sig så här. Du vet inte varför han gör det. Men det visar väl tydligt att det inte är rätt? Han ger dig inte det du vill ha....