söndag 12 september 2010

Nog nu! Igen.

Räknar till ett tiotal mess från de senaste dagarna där det bland annat står "Du är värd något så jävla mycket bättre!!!", "Du är en väldigt värdefull person. Och han är en skitstövel.", "Jag tycker han gör en superförlust. Du är en av de bästa jag vet!" och så det allomfattande "Idiot!".

Var jag blind när jag fick de här smsen? Illiterat? Hade jag obefintlig tillgång till mina normala förmågor? Vad var det i alla mess från JU som jag inte fattade??? Händer det här igen ska jag be henne tala klarspråk och istället enbart skicka sms som lyder "SKIT I HONOM!!!!"

Då finns det inget att fundera över...

NOG NU! Igen.

3 kommentarer:

Åsa sa...

Nog nu..
Och det är inget nederlag för dig.
Du gick all in.. Bara för fel person för dig.
Men nog nu. Leta vidare

Jo. sa...

Ja, helt fel person. Verkligen. Jag inser det nu, trots att en av mina kollegor sa det redan i våras.
Jag sa till henne idag att hon hade haft rätt. Jag har inte velat säga det tidigare, innan jag utforskat alla möjligheter och sett det med egna ögon. Men det kändes bra att säga det nu.

Och ja, jag letar vidare.

JCMAS sa...

Och vet du. Du behövde komma till den här insikten på egen hand. Mina ord är bara mina känslor och sanningar sprungna ur allt mitt tycka om jag känner för dig. Klart att jag tycker att han är en idiot när han gör dig illa, men jag har inte hela bilden. Den har du. Och det är på den du har agerat på .

Men visst. Point taken. Trillar du dit igen så vet jag vad jag ska skriva i mitt mess!! ;)