onsdag 17 november 2010

Kvällens kärleksförklaring

När det är så här känns det svårt att vara på så långt avstånd från dig. Jag vill vara där du är och se på dig när vi pratar. Jag längtar efter dig och tänker så mycket på hur det kan bli.
I din trädgård eller i min - tillsammans. I köket på morgonen när du kokar svagt, danskt kaffe eller på kvällen när vi kan göra saker tillsammans alla fyra och vi två kan sitta och prata när barnen lagt sig.
Att kunna krama dig när som helst och somna med dig på kvällen.
Det tänker jag på och då känns det som fjärilar i min mage...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart

Bittan sa...

fjärliar i magen känsla är underbart! Kram

Jo. sa...

Den är fin.
Nu höll det visserligen inte i sig så länge, men det var underbart så länge det varade.
Men fjärilarna fladdrar vidare...