lördag 30 oktober 2010

Sådan en dejlig mand

Det finns män att skratta med en hel dag. Från första stunden och första blicken. Massor av glädje och glimten i ögat hela tiden och så den där underbara danska humorn som jag älskar.
Män som tittar på mig med en blick som ser mig. Verkligen ser mig. Och som säger -"Det ska bli spännande att lära känna dig".
Det finns män som sträcker fram en hand tvärs över bordet bara för att röra vid min kind och män som får mig att rodna.
Det finns såna män. På riktigt.

Jag träffade en idag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Och underbara är de, både männen och stunderna.

Jo. sa...

Underbart underbara.

JCMAS sa...

Jag gläds igen när jag läser det här. Min fina Jo, värd alla underbart underbara stunder och människor.

Jo. sa...

Tack, vännen. Detsamma till dig. :)